Den 10 april 2011 - vaknat

Godmorgon allihopa!
Har ni sovit gott? Jag har sovit alldelles utmärkt, men jag kan inte ligga kvar och lata mig i sängen längre en såhär, jag har ett musikreferat som jag ska kunna utan till imorgon. Alla i klassen ska hålla om ett, men musikläraren valde just klassiska kompositörer... Kul?! Men jag har valt att skriva om Michail Glinka. Jag tror att det stavas så. Det är oerhört tråkigt, men jag vill få bra betyg! Nu är det snart dags för frukost iallafall, sen pluggar jag, sen går jag väl ut och fotar lite eller kanske ringer någon kompis och kanske går ut någonstans.
Jag känner för att gå till 7-eleven med folket! Har inte varit fär på så länge! Härliga tider det! Men nu ska jag gå och bre mig en rostadmacka med marmelad! Hörs snart! Goodbye!
// David


Vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0