Blåsigt!

Hej på er!
Det är så jäkla blåsigt ute! Det blåser så att man har lust att flyga med vinden. Det kom en riktigt vind pust alldelles nyss, jag blåste av veranda kanten. Man undrar ju vad man har för väder här i Sverige. Jag vill så åka utomlands så jäkla mycket just nu! Jag är så avundsjuk på min kompis nu! Han åkte till Dubai i förr går. Jag skulle också vilja åka dit! Men allra helst skulle jag just nu vilja åka till Cypern för tillfället, även till Egypten. Men det har varit så mycket ståhej där nere ett tag nu, men hoppas att det lugnar ner sig. Men Jag skulle vilja åka till cypern och bo på Fig Tree Bay eller i Aya Napa. Med deras kristallklara vatten och underbara snorkling och skäna sandstränder. I you can dream it yo can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0