926194

Hello everybody!
Jag kom upp från sängen för ett tag sen. Jag skulle ha duschat igår, men jag var erkligen jätte trött så jag orkade inte gå in, men jag ska göra det nu på morgonen istället. Längtar faktiskt efter en varm och härlig dusch. Solen lyser ute idag igen, men det är inte lika varmt här hos mig, men man får väl hoppas att det blir bättre under dagen! Idag ska jag iallafall gå och fota platsen där fotograferingen ska äga rum imorgon. Det är ännu ett bergsområde, fast med ännu mera skog. Det blir nog bra! Men jag kommer sökert att fota lite andra natur bilder också, så det kommer ni nog kanske få se sen också! Men nu ska jag duscha!
Vad ska ni göra idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0