30 april 2011 - Trött

Hej allihopa!

Det blev inte så sent hos mackan igår. Mådde rätt illa, ska förklara varför, ni kommer garva, när ni får höra hur klumpig jag var!
Markus och jag gick upp till övervåningen och skulle hämta chips och popcorn och lite dricka.
Sen satt vi så skönt nere i hans stora soffa och kollade på en Queen konsert. Och vi åt och drack, sen kom det en fett bra låt, och alla började hadbanga och snurra runt, sen mådde jag illa, typ resten av kvällen.
Men annars hade vi det skit kul!!! Tack kära vänner för en underbar kväll!

Idag är det Majbrasa, och jag ska nog åka med mina föräldrar, det var tänkt att jag och mina kompisar skulle åka, men mina föräldrar hade redan planerat, så det blir nog det.
Nu kommer bilder från kvällen!


Queen! <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0