2541331

Hej bloggen!

Vad gör alla läsare nu då?? :) Jag har suttit ute och hälsat på två av mina släktingar som har kommit från Dalarna. Har saknat dom! Dom är så trevliga så! Vi har fikat lite, och jag har såklart legat och latat mig i solen en stund!
Men jag ska ta itu med mitt musik referat. Det är sjukt tråkigt, men det måste göras, alla måste ju gå i skolan.
Men det jag ororar mig mest för är att jag har ingen musik på skiva, som han har gjort.
Och musikläraren tvingar oss att skriva om klassiska kompositörer, och jag lyssnar inte direikt på det!
Jag behöver musiken imorgon!
Jag ska ringa ett par kompisar och ber att dom fixar det år mig!
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0