24 april 2011

Godmorgon allihopa!!

Har ni sovit gott? Jag har legat på soffan i natt. Fattar inte varför alla klagar på att den är hård och jobbig att sova på. Jag tyckte att det var ganska skönt! Men jag har varit vaken i cirka en timme nu, så jag har pratat lite med Mamma och Sussi. Och jag har lekt med världens bästa underbaraste hund! ISAK! <3 Önskar att han var MIN!
Men nu ska vi snart äta frukost.
Jag får se om jag kanske slänger in ett inlägg innan jag åker hem, annars kommer ni och få se bildbomben från VÄDDÖ <3 När jag kommer hem.
Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Du har chansen att bli dagens blogg på min blogg, gå in och anmäl dig ifall du vill vara med! :)



Ha en bra dag!

2011-04-24 @ 11:32:15
URL: http://jessicawillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0