1624204

Hejsan!

Jag har inte redigerat klart alla bilder på Alicia än från fotograferingen. Vi ville öva på lite gitarr också. Har inte riktigt bestämt mig för vilken låt som jag ska spela i skolan inför klassen, men jag tror att jag kommaer att ta Hurt, eller någon annan härlig låt! Men fotograferingen gick bra, vi fick till många coola bilder. Ska bara ändra alla i ljus och kontrast innan ni kan få se alla. Förutom det, har jag inte gjort något speciellt idag, jag har bara sutti och latat mig. Men imorgon väntar en ny dag. Får se vad som händer då? Tror att jag ska sätta mig med datan en stund på balkongen sen! Men nu får ni ha det bra! Hörs om ett par timmar!


Självklart har jag ju ätit lite glass idag också, kommer att göra det ikväll med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0