16 april 2011 - Så skönt ute!

Hallo!
Nu har jagkommit in från min lilla fotorunda så att säga. Behövde kappt gå någonstans idag. Jag hitade en massa fina saker på tomten. Om några timmar, ska jag och familjen åka till min kusins man som fyller år idag, eller så var det imorgon eller i veckan. Men vi ska fira honom iallafall. Hoppas att det blir kul! Sen ska jag hem och bara ta det lugnt. Så får vi se vad som händer ikväll. Kanske bara sitter hemma och kollar på TV eller något. Känner för en filmkväll! Det blir nog bra, något ska jag ju som sagt komma på!
Vad ska ni göra idag då?


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du får en toppen dag i det fina vädret! Har ni också sol idag? :) KRAMAR

2011-04-16 @ 13:10:53
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-04-16 @ 14:20:55
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0