14 april 2011

Hejsan!
Idag var det den sista dagen i skolan innan påsklovet. Imorgon har vi bara en lektion sen slutar vi. Vi kommer att ha en liten påskavslutning. Det kommer att vara skönt med en veckas lov. Det behöver jag verkligen! Jag behöver stressa ner mig och bara vila. Har det ju som sagt lite jobbigt just nu. Men imorgon ska jag ge bort påskägg till Nina och Emme. Kommer att få ut av dom också. Sen om det är fint väder, ska vi faktiskt gå och köpa årets första slusch! Längtar efter den härliga smaken! Sen kommer jag, Nina, Emma, Anandhan, Matte och Raffe åka till subway och ha det gött och sno alla platser! Sen ska jag hem och ta det lugnt och umgås lite med min familj. Kommer att vara härligt! Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0