1341805

Hallå bloggen!
Nu har jag pignat till lite mer och har varit ute och fotat lite med min kamera. Har längtat eftet den hela dagen. Det är jobbigt att vara utan den och sitta i den där dumma skolbänken utan att kunna fota! Men jag har en liten kritik sak när det gäller systemkameror. Jag har som sagt än och dom är as bra, men... det är så synd att dom är så stora så att man inte kan lägga den i jackfickan eller något. Jag vågar inte ha den liggandes i min skolväska heladgen. Tänk om någon snor den. Aja.
Har ni gjort något kul idag?
Min dag började med matte, vi skulle rita cirkeldiagram. Det var inte så svårt, men det var bara så himla många steg med uträknandet, men annars var det ganska bra! Sen gick jag upp för att ha näveslöjd (tråkigaste ämnet ever!) sen är det i dubbellektion också, vilket inte gör saken bättre. Sen hade jag lunch och rast, och sen svenska. Sen slutade jag och vi gick till gymmet!


Kommentarer
Postat av: alice

sv: hihi, åh tack! en pyreneisk vallhund :) googla!

2011-04-13 @ 19:19:43
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/
Postat av: LISA

SVAR: Tackar tackar :)

2011-04-13 @ 19:39:59
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0