The cry of the wolf



Hej allihopa!
Har precis kommit hem från fisket!
Brorsan fick en gädda på 2 kg men det var allt. Jag fick en pytte aborre dock. Men annars var det helt dött! Vi måste hitta en annan sjö att fiska i nu.
Brasjön är fin, men fisken har försvunnit helt. När jag och brorsan var små, fanns det gott om fisk, och man kunde alltid vara säker på att om man åkte till Brasjön fick man fisk. Men det är inte så längre. Den är helt urfiskad. Men det finns en sjö ovanför brasjön, som kallas för Ejen, vi ska nog försöka där nästa gång.
Det värsta på dagen! Min hals försämras allt mer, och mamma tror att jag har åkt på halskattar.
Men hoppas det går över snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0