6 juni 2011 - Nationaldag!



Hej allihopa!
Idag är det den 6 juni vilket innebär att det är Sveriges nationaldag!
Hur kommer ni att fira den?
Jag kommer fira den med en 3,5 lång bilfärd hem från mitt landställe i Dalarna.
Så jag kommer missa allt roligt folk och alla gippon som hålls. Men jag tänker fira dagen i bilen, genom att lyssna på musik. Men jag hoppas att ni alla får en superbra dag! Och firar med vänner och familj!
Jag ska fira med mina kompisar lite efterhand. Varje år på sommaren sover vi ute på någons studsmatta.
Så om det går bra för mamma och pappa, tänkte jag bjuda hem dom till min studsmatta på fredag.
Och där hoppar vi runt i våra sovsäckar hela natten, och vi ramlar och vi brottas, käkargodis och snackar <3
Det är för att man tillhör det så kallade FOLKET som Alicia säger, och Amigos som jag säger! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0