4 juni 2011



Godmorgon allihopa!
Har ni sovit gott? Jag har sovit bra, men känner mig fortfarande ganska så trött!
Idag, kommer det nog bli en ganska lugn dag, med foto här på bloggen!
Min fyrhjulingen har inte funkat på ett tag, men vi tror att det är batteriet som är fel, så vi köpte ett nytt igår, om fyrhjulingen börjar funka idag, kommer jag åka runt på den såklart, men kameran kommer ju vara under armen!
Tänk, det är som att jag har min egen lilla bil, och det är knappt några andra bilar dom här krokade grusvägarana, så jag kan ju bara stanna och hoppa och fota lite vid vägkanten! :D
Nu ska jag väcka resten av familjen, dom kan ju inte sova allt för länge! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0